Fearless Guardians

• Grudnia 04, 2022, 05:25:59
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: [Przyjęte] Podanie grupowe - Arge, Banzai, Givo, Balack  (Przeczytany 405 razy)

Arge

• Gildiowicze
  • Użytkownik
  • *
[Przyjęte] Podanie grupowe - Arge, Banzai, Givo, Balack
« dnia: Września 04, 2012, 18:34:53 »

CZĘŚĆ I - o Tobie
1. Imię: Mateusz
2. Wiek: 22
3. Miejsce zamieszkania: Warszawa
4. Czym się zajmujesz? Gdzie się uczysz lub pracujesz? Studiuję - magisterka na AWF
5. Zainteresowania: Siatkówka, Książki (fantasy i fantastyka ostatnio), Gry komputerowe (wiadomo, bez tego by nas tu nie było), Muzyka (gitara)
6. Nick w grze (z czterema cyframi po kropce): Arge.1907

CZĘŚĆ II - o Twojej grze w GW2
7. Od kiedy grasz w Guild Wars 2? Od czasu pierwszej bety. Nie mogłem uczestniczyć w ostatniej otwartej tylko.
8. Ile czasu spędziłeś w grze do tej pory (/age)? 74h all characters
9. Kiedy najczęściej można spotkać Cię w grze? Do października stosunkowo często - później będzie różnie, zapewne wieczorami

10. Jakie postacie i tytuły posiadasz? Argea (50) - ranger (main); Brawur - warrior (początki)
11. W jakich gildiach grałeś do tej pory? ---

CZĘŚĆ III - o Twojej grze w GW
12. Jak długo grałeś w Guild Wars? Od którejś bety - potem przez wszystkie części aż po EoTN, lecz w tym ostatnim grałem już rzadziej niż przy poprzednich częściach.
13. Jaki poziom tytułu God Walking Amongst Mere Mortals osiągnąłeś? Ja indywidualnie niewiele - może wsparłem trochę Banzaia (ale o tym wraz z wyjaśnieniem później)
14. Ile punktów zdobyłeś za Hall of Monuments? ---
15. W jakich gildiach grałeś? Rycerze Przeznaczenia (RP), Sami Swoi (SS), Polskie Wydawnictwo Naukowe (PwN)

CZĘŚĆ I - o Tobie

1. Imię: Maciek
2. Wiek: 22
3. Miejsce zamieszkania: Warszawa
4. Czym się zajmujesz? Gdzie się uczysz lub pracujesz? Student AWFu w Warszawie - 4 rok